Hello to all my new friends/Olá amigos/Hola amigos.

Talk about anything here.
DoctLord

Hello to all my new friends/Olá amigos/Hola amigos.

Postby DoctLord » Thu Mar 29, 2018 1:36 am

English:
Hello my friends, my nick is DoctLord, I hope to spend some time playing with you and making the most of this new experience in bully MP, I'm going to exchange a lot of knowledge with all of you, I hope to help those that need and be present. Currently I speak 3 languages, fluent English, fluent Portuguese and advanced Spanish (I'm still not fluent), I'm still learning other languages, add me, let's be friends.

Português BR/PT:
Olá meus amigos, meu nick é DoctLord, espero passar algum tempo brincando com vocês e aproveitando ao máximo essa nova experiência em MP, vou trocar muito conhecimento com todos vocês, espero ajudar aqueles que precisam e estão presentes. Atualmente falo 3 idiomas, inglês fluente, português fluente e espanhol avançado (ainda não sou fluente), ainda estou aprendendo outras línguas, adicione-me, vamos ser amigos.

Español:
Hola amigos, mi nick es DoctLord, espero pasar algún tiempo jugando con ustedes y aprovechando al máximo esta nueva experiencia en MP, voy a intercambiar mucho conocimiento con todos ustedes, espero ayudar a aquellos que necesitan y están presentes. Actualmente hablar 3 idiomas con fluidez Inglés, el delantero portugués y español con fluidez (todavía no estoy con fluidez), sigo aprendiendo otros idiomas, me añada, seamos amigos.
do you need help?

kuchnie katowice częstochowa sosnowiec gliwice zabrze bytom ruda śląska tychy dąbrowa górnicza chorzów mysłowice siemianowice śląskie żory

Return to “Off-topic”